onsdag den 5. september 2007

Rokketræf i Vejle.

Så blev det tid for "Rokketræf" i Vejle.

Anita hentede mig fredag eftermiddag og efter at have samlet Hanne op ved universitetet, gik turen mod Vejle.
Efter kaffe og kø på motorvejen, ankom vi til campingpladsen i Vejle, hvor andre Rokkere ventede.

Vi fik os fordelt i hytterne og samledes senere til aftensmad og hygge i fælleshuset.


Lørdag morgen kørte vi mod Vejle, hvor træffet skulle finde sted - desværre i et frygteligt ombygningsrod, der gjorde det svært at finde frem til stedet, og som helt sikkert gjorde at der ikke var så mange besøgende som man kunne have ønsket - men det lykkedes og vi havde en hyggelig eftermiddag, med salgsboder, samvær, strik, revy og dejlig mad.

Desværre gik jeg "kold" da vi kom tilbage til campingpladen - og det viste sig senere at det nok var begyndelsen på den influenza som har plaget mig de seneste par dage.

Efter morgenmaden søndag, sagde vi farvel til hinanden - nu var flere fra Rokken ikke længere "kun" navne - der var sat ansigter på - det er nu rart at have mødt hinanden - så tak til jer alle for et fint træf -

På vej hjem kørte vi forbi Husflidsmessen i Viborg - og både Hanne og jeg fik da suppleret garnsamlingen.


Vel hjemme igen var det skønt at kunne kravle under dynen og vente på aftensmaden, hvor Jens Peter havde lavet dejlig lammefilet med råstegte rosmarinkartofler og stegte gulerødder.

De næste par dage vil jeg holde mig inden døre - hygge mig med mit strikketøj og Oscar (JP er på Sjælland og Kristine i Paris) og lade op til arbejde fredag-lørdag-søndag.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Ja, tak for en rigtig hyggelig weekend - ærgerligt at du skulle ende med influenza :-( Men så er det godt du fik købt lidt mere polstring til hjemmet med hjem ;-)