torsdag den 11. oktober 2007

Secret of the Stole - 1. Clue.



Hvor er det skønt med fridage - især når der er rigtigt strikkevejr.


Jeg er nu færdig med 1. clue i Secret of the Stole.


Jeg synes det er lidt kedeligt - eller måske er det garnet - men jeg fortsætter. Det giver en fin træning i at strikke lace, og det er der virkelig brug for i Secret of Chrysopolis - så, det er måske en fordel at dette er noget lettere.

Jeg fortsætter ihvertfald ufortrødent når 2. clue kommer på fredag - og i mellemtiden hygger jeg mig med SoC, hvor jeg jo er lidt "bagefter".

2 kommentarer:

Jette sagde ...

Ja, du har ret i at det er meget nemt mønster, men soc er så til gengæld meget svært, eller måske er det bare mig... Men det bliver en smuk og anderledes halsvarmer..

Anonym sagde ...

Hallo Marianne, vielen Dank für deinen Kommentar bei mir.
Deine Secret of the Stole sieht sehr interessant aus. Ist das auch eine Yahoo-Gruppe?
Leider verstehe ich kein Dänisch.
Besonders schön finde ich deinen Schal, hattest du dafür eine Anleitung?
lg margrit