torsdag den 1. november 2007

Hvad gør man af strømpegarnsrester.

Efter at være begyndt på at strikke strømper igen - bliver der jo en del rester, og hvad gør man så ved dem.
Jo, jeg sad og surfede lidt rundt på "Ravelry" og faldt over et tæppe - strikket af strømpegarnsrester og i dominostrik, så det har jeg kastet mig over.

Det bliver jo et langtidsprojekt, men jeg er sikker på at det bliver sjovt.

Her er begyndelsen:


Ellers har jeg forsøgt at rydde lidt op i min strikkekurv - har et par ting der skal gøres færdige: En krave i Free Form strik, et sjal i Dominostrik og min sorte trøje. Så der er nok at gå igang med.

4 kommentarer:

Unknown sagde ...

Det var da en god ide, Marianne!!
Øh, hvad er det du siger, er den sorte ikke færdig endnu?? Troede kun det var mig der havde ufoer ;-)

Hannestrik sagde ...

Hvor ser det spændende ud. Jeg er også lidt glad for Domino, har også tænkt at jeg skal i gang med noget modul strik. Hilsen Hanne

Anonym sagde ...

Det er en smart idé - håber snart på opdatering her på bloggen ;-)

Når vi lige ses igen, må vi jo lige finde ud af om jeg ikke har en lille smule rester ;-) Jeg ved ikke hvorfor, men synes det er ganske hyggeligt at strikke strømper, gider bare ikke gå med dem ;-)

Anonym sagde ...

Hejsa :-)

Jeg vil lige ønske dig, din familie og venner et rigtig godt og lykkebringende nytår.

Tak for god bloglæsning i 2007 og på gensyn i 2008.

Mange hilsner fra
Dorthe