lørdag den 1. marts 2008

strikkekurven.


Så lykkedes det - strikkekurven er tømt for strik fra 2007.


Det eneste der er tilbage er "evighedstæppet" der jo kun skal strikkes på i "døde" perioder og så min FF-krave som kræver at jeg er i det rigtige "mood" - men den sidder på ginen, og der bliver lavet lidt ind imellem.
Men det går jo ikke med en tom strikkekurv, så jeg har været på indkøb.
Det var min mening at begynde på Geilsk "Ærmeling" men da jeg ikke kunne få den i de farver jeg gerne ville have, og "Designværkstedet" holdt udsalg med -25 % måtte jeg jo finde på noget andet.
I Lanagrossa's hæfte "Merino" har jeg længe været vild med


så den købte jeg garn til.

Samtidig købte jeg sommerhæftet "Cotone" også fra Lanagrossa og da jeg kom hjem faldt jeg over denne

Så jeg måtte afsted igen og hos P&P i Vejgård fandt jeg dette garn på udsalg til 19.95 kr.


Så nu er jeg i fuld gang og det går hurtigt derudaf - måske kan jeg nå at få den færdig inden vi skal på påskeferie i München.

2 kommentarer:

Made By Dorthe sagde ...

Hej Marianne :-)

Det er godt nok imponerende med den tomme strikkekurv, god at du allerede at nye projekter at komme i gang med, og de ser jo alle spændende ud.

Forsat god weekend :-)

Knus fra
Dorthe

Anonym sagde ...

Jeg skal altså også snart have lært at lave sådan en strikkekurv! Jeg fik jo købt lidt garn i Designværkstedet, og der er ikke mere plads i mine skuffer ;-) Måske jeg bare skulle komme i gang med at strikke lidt mere :-D

Men rigtigt flot at du nåede at tømme den inden 1. marts, som du havde lovet dig selv :-)

Knus Anita