mandag den 23. marts 2009

FØDSELSDAGSGAVER.

Marts måned har indtil nu stået i fødselsdagsgavernes tegn.

Den 7. marts blev min veninde helt fra barndommen 55 - Hun fik et vævet sjal - som jeg vævede for et par år siden - og som har ligget i min "gavekasse" og ventet på "den rette modtager"




Den 18. marts blev Revontuli-sjalet afleveret til min kollega/superveninde - og hun blev meget glad for det.

Så blev det den 21. marts og endnu en kollega holdt fødselsdag - 50 år - og mine strømper blev en del af vores fællesgave fra alle på arbejdet.

Erik er en stor kaffedrikker - ja, faktisk er det et af mine vigtigste job at sørge for at der altid er kaffe på kanden til ham ;-) - så selvfølgelig skulle han have et par specialdesignede sokker - farvet i kaffe.

Han havde ønsket sig "Kunst, spaghtti (alt godt til ganen) og gode oplevelser" - så det blev en gavekurv med sokkerne som "kunst" - lækker tøffelolie/sherreyeddike med opskrifter, små salamier i trøffelolie, god kaffe - the til konen og slutteligt et gavekort til en tur i teatret.

Oscar syntes vældig godt om gaven og passede på den til jeg skulle ud af døren.

4 kommentarer:

marianne sagde ...

Sikke en masse lækre gaver. Det er der nogle der bliver glade for. God aften.

Unknown sagde ...

Du har laget fine gaver. Gaven til veninnen din var nok nøye gjennomtenkt, det hadde en nydelig farge. Hun setter nok pris på det.:-)

Kludemutter sagde ...

Sikke dejlige personlige gaver.
Der er nok nogen der er blevet glade ,)
Yt.

Pia sagde ...

Hvor er det nogle gode gaver du får givet, især sokkerne - de er da for "fede".