torsdag den 4. juni 2009

TILBAGE IGEN.



Ja, så er jeg forhåbentlig tilbage igen.





Her i 2009 har jeg døjet meget med en utrolig træthed og især efter vores påsketur til München blev det helt galt - nu også med smerter i underlivet.

Der var ingen anden udvej end en tur til lægen - og jeg måtte krybe til korset og begynde på en hormonkur, da der ikke var tvivl om at det er overgangsalderen der plager mig.

Heldigvis ser det ud til at hjælpe - energien er ved at vende tilbage og smerterne er væk, så nu håber jeg at jeg friskt kan gå sommeren i møde.

2 kommentarer:

Xanita sagde ...

Det er da også trælst når energien ikke bare vil komme af sig selv. Og når det nu ikke kan være anderledes, så er det da rart at der findes noget der kan hjælpe imod det :-)

Hvornår skal I på ferie? Jeg er jo færdig om ca. 14 dage, så jeg håber at vi derefter kan mødes en dag :-)
Jeg havde tænkt lidt på den 22., 24. eller 26. juni - hvis du har tid og lyst ;-) De dage kan jeg stort set hele dagen - indtil videre i hvert fald :-)

Kludemutter sagde ...

Ja, så hellers sluge en pille og kunne nyde livet.
Godt du gik til læge.
Yt.