tirsdag den 14. august 2007

Fødselsdag - og dagen hvor vi tager til München.

Så blev det min fødselsdag - vældig hektisk fra morgenstunden.

Alt var pakket og klar til ferien i München, men først skulle alle de mange pakker fra "Fødselsdagsgruppe 1" - fra Rokken endelig åbnes.




Ja, jeg kan ikke mindes hvornår jeg sidst - på en helt almindelig fødselsdag har fået så mange gaver.

Her er hvad pakkerne indeholdt:


og der er flere endnu:





Og så mangler der endda endnu en pakke, som postvæsenet desværre sendte retur, selv om at jeg havde gjort dem opmærksomme på at jeg var på ferie. Men den søde giver har lovet mig at den er på vej igen, så jeg venter spændt.

Anita, som jeg kender fra Rokken /Hobbynettet kom også forbi, men den skønneste lille perlekat til min samling.


Derudover var der selvfølgelig skønne gaver fra Jens Peter og Kristine - Rosendahl Caféglas og en halskæde.

Da vi havde spist morgenmad, kørte vi Oscar til Farsø, hvor han skulle i kattepension og efter at have pakket bilen kørte vi afsted mod München.

Ingen kommentarer: