torsdag den 6. november 2008

Igang med at blogge igen.

Nu er det da vist tid at få lidt gang i bloggen igen.
Det har været en dejlig sommer - med en super skøn ferie - både i München og især i Toscana - og nu er hverdagen tilbage på normal.
Den travle tid i Kirkecentret er startet, men der er da heldigvis stadig tid til strikketøjet.

Siden jeg sidst har skrevet er der strikket flere sokker og mere babytøj - billeder vil blive lagt ind her de nærmeste dage.

Sidste år sluttede med en oprydning i strikkekurven - og det er jeg igang med igen.
Mit forsæt er ikke at købe nyt garn - kun det der er nødvendidgt for at gøre ting/sæt færdige som jeg allerede er igang med - det skulle så gerne betyde at mit garnlager bliver mindre.

Lige nu er der gang i en lang sort jakke som jeg købte garn til i München - en fødselsdagsgave fra Rosa og Claus -
min første Baby Surprise Jacket -
et CFW-sjal til en kollega -
og en nyt sæt med hue og luffer her til vinter.

Så der er nok at arbejde på. Samtidig er der stadig gang i farvekedlen - det seneste er garn farvet i kaffe - og det skulle der gerne komme et par sokker ud af.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Der skal jo både være tid og lyst til at blogge - og jeg skal i hvert fald nok trofast kigge ind for at se om der er nyt ;-)
Glæder mig til at se de nye ting (så passer det nok med at jeg også har fået vasket min trøje ;-) )