torsdag den 11. december 2008

Der er liv i mig endnu.

- men det kniber stadig med at få opdateret.
Min pc driller - den kan ikke længere holde netforbindelse, så al komunikation må foregå på Kristines computer.
Jeg synes også det er svært at få taget gode billeder i dette vintermørke - men, men - jeg strikker stadig - lidt.
Jeg er også gået igang med at brodere lidt igen så pludselig bliver der vist frem igen.

Indtil da håber jeg at i alle hygger jer her i dejlige december - det blev da til lidt jul på bloggen.



1 kommentar:

Anonym sagde ...

Nyd du bare julen i fred og ro :-)

Måske kan vi mødes mellem jul og nytår en gang, hvis du ikke skal for meget. Så må du gerne komme herhjem og se den nye pipper - som forøvrigt hedder Charlie, kan ikke huske om jeg havde nævnt det - og så kan du også få dine strikkepinde ;-)

Ellers finder vi helt sikkert på noget i det nye år en gang :-)